مشاور مدیرعامل و رییس حوزه ریاست بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بزرگترین بانک قرض الحسنه است که با ۵۳۰ شعبه فعالیت میکند.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ 29 August 2022

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست خبری با خبرنگاران در ارومیه گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بزرگترین بانک قرض الحسنه با ۵٣٠ شعبه فعالیت می کند.

حمیدرضا محبعلی تاکید کرد: هدف اصلی این بانک در حوزه قرض الحسنه و نیازهای ضروری مردم و وام های تکلیفی است.

وی افزود : رتبه سوم شبکه بانکی با تکلیف ۴٠ هزار میلیارد تومان درحوزه وام های ازدواج، اشتغال و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مربوط به این بانک بوده و عملکرد موفقی داشته ایم.

مشاور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد : از زمان مدیریت جدید ٨٠ درصد رشد منابع داریم و از ابتدای سال جاری نیز با رشد ٣۵ درصدی روبرو هستیم.

محبعلی اذعان کرد: تنها بانکی هستیم در حوزه غیر بانکی ورود نمی کند و تمام فعالیت ها بصورت تعهدی است.

مشاور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت : در طول فعالیت بانک بالغ بر ١٢ میلیون فقره تسهیلات پرداخت شده و منابع بانک به ١٢٠ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد : سهامداران بانک قرض الحسنه مهر ایران ،١٠ بانک مطرح کشوری هستند و کل منابع در اختیار بالغ بر ٨۶ هزار میلیارد تومان است که فقط در سال گذشته بالغ بر ٧٣ درصد تسهیلات پرداخت شده است.

شهاب تدین مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان غربی هم در این نشست گفت : این بانک در استان با ٢٣ شعبه و یک باجه فعال دارای رتبه ٧ منابع و به ١۴ درصد سهم رسیده است.

شهاب تدین افزود : علیرغم اینکه در کل کشور جزو ١٠ بانک می باشد ولی در بین شعب بانک مهر ایران رتبه ۵ کشوری را داریم.

وی تصریح کرد : تاکنون ١۵٣٢ فقره وام تکلیفی پرداخت شده و سال گذشته هم۶۴٧٨۴ فقره با بیش از ٢٣ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار