طی 24 ساعت گذشته حوادثی در استان رخ داد که موجب فوت و مصدومیت تعدادی شد .
کد خبر: ۱۰۶۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ 28 August 2022
حوادث 24 ساعت گذشته در استان
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان در شرح این حادثه گفت: حادثه انحراف از مسیر خودروی پژو ۴۰۵ در دهدشت، حوالی پتروشیمی در ساعت ۱۷ و ۳۱ دقیقه به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های ۳ و ۱ شهری به محل حادثه اعزام شدند افزود: هر دو نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل شدند
وحدت نژاد در ادامه گفت: متاسفانه راننده خودرو به علت شدت آسیب‌های وارده در بیمارستان فوت نمود و تلاش‌های اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان جهت احیای مصدوم بی نتیجه ماند.
رئیس اورژانس استان همچنین گفت: حال عمومی دیگر مصدوم حادثه مطلوب گزارش شد.
۱فوتی و ۹ مصدوم در پل امامزاده مختار (ع) / امداد رسانی بالگرد اورژانس به کودک سیلاب کلواری
بجهانبخش وحدت نژاد در شرح حوادث امروز هم گفت : در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز ۶ شهریور ماه سال جاری یک مورد عقرب گزیدگی کودک ۱۸ ماهه در سیلاب کلوار ، منطقه گوهر مرده به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
وی افزود: به علت مسافت بالا، صعب العبور بودن منطقه و نیاز سریع امدادرسانی به بیمار، بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات درمانی لازم، بیمار به بیمارستان امام سجاد ع یاسوج منتقل شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵استان همچنین گفت: در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه یک مورد تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های نیسان، پیکان بار، سمند و دو خودروی ۴۰۵ در کمربندی یاسوج، پل مختار به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.
وحدت نژاد افزود: بلافاصله پایگاه‌های شهرک صنعتی، مادوان و ۳شهری به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس اورژانس استان در ادامه گفت: متاسفانه به علت شدت آسیب یکی از مصدومین حادثه در دم فوت نمود و حال یکی از مصدومین وخیم گزارش شد. مصدومین حادثه پس از اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
جهانبخش وحدت نژاد در مورد حادثه حمله خرس به فردی ۳۵ ساله در دلی رج مارگون گفت: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز پیام یاسوج اعلام شد که مصدوم با شرایط مناسب توسط پایگاه مارگون به بیمارستان منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار