معاون اول رییس جمهور ؛
معاون اول رییس جمهور گفت: استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین بسیار خوب کار کردند و با کار جهادی، اقدامات زیرساختی که بطور معمول حدود یک سال یا ۷ ماه به طول می انجامد را طی چندین هفته انجام دادند که لطف امام حسین (ع) است که این توفیق شامل حال ایشان شده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 28 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد مخبر  در جریان بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت های اربعین طی چند ماه و چند هفته اخیر انجام شده است.

وی ادامه داد: دولت، همه تشکیلات و دستگاه های اجرایی موظف هستند همه امکانات خود برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره اربعین بکار گیرند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: اربعین یک کار مردمی است و دولت نیز تسهیل‌گر است و باید تمامی ظرفیت های خود را در این راستا بکار گیرد.

مخبر با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در مرز مهران گفت: مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و از امکانات وسیع تری بهره مند است، اما پیشنهاد می شود زواری که به مرزهای خسروی و تمرچین و سایر مرزها نزدیکتر هستند همان مرزها را برای تردد انتخاب کنند.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه برق و آب در پایانه مرزی مهران نیز گفت: در حوزه تامین آب و برق پایانه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تسهیلات و تمهیدات خوبی نیز برای رانندگان اتوبوس و سایر رانندگان در پایانه مهران اتخاذ شده است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: با توجه به اینکه دو سال اربعین تعطیل بوده و انگیزه زوار برای زیارت بسیار زیاد است ما نیز وظیفه داریم بهترین خدمات و تسهیلات را برای این زوار فراهم کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار