ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، علوم پزشکی ارومیه و بیمارستان میلاد ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 31 July 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، پس از صدور موافت اصولی وزارت بهداشت با تخصیص رشته دکتری عمومی پزشکی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، ساختمان این دانشکده با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و علوم پزشکی استان و بیمارستان میلاد ارومیه افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه افتتاح این دانشکده اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی واحد ارومیه خواهد توانست در کنار رشته هایی همچون پرستاری، علوم آزمایشگاهی، مامایی، اتاق عمل و نیز دامپزشکی که در این دانشگاه فعال بوده اند، محملی برای حضور و تحصیل و شکوفایی استعدادهای جوانان عزیز در این حوزه باشد.

مهدی زواری خاطرنشان کرد: افتتاح دانشکده پزشکی واحد ارومیه با توجه به موقعیت استان، می تواند تحولی در نظام آموزشی و نیز ارائه خدمات پزشکی در سطح استان ایفا نماید.
وی افزود: با پیگیری های مجدانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و همچنین هیات مدیره محترم بیمارستان میلاد و با استفاده از ظرفیت و امکانات این بیمارستان بر اساس تفاهم نامه منعقده، رشته های مربوط به علوم پزشکی به این واحد دانشگاهی اختصاص و قرار است در زمینه های آموزشی، بهداشتی و درمانی همکاری های لازم را مراکز علوم پزشکی استان به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار