در آیینی با حضور هنرمندان و مسئولان از ۱۰ جلد کتاب، اثر نویسندگان گچسارانی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 08 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در آیین رونمایی از این کتاب ها که در سالن پلاتوی شهید موندنی زاده این اداره برگزار شد گفت: این کتاب ها در زمینه دینی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دفاع مقدس بود.

نارکی افزود: کتاب نقش شهید بهشتی در تشکیل نهادهای حکومتی به قلم سید عبدالمناف محسنی نیکو، پیشرفت مسلمانان در علوم به نویسندگی محسن گندمکار، راهبردهای توسعه پایدار اثر اکبر دهبان نژاد، عاشقان ولایت نوشته سیده طاهره مطهری و معرفت مهدوی نوشته سیده حلیمه میری از جمله این کتاب ها بود.

وی ادامه داد: در این آیین از کتاب عشقی که زیرخاکریز مدفون شد نوشته افسانه موسایی، کتاب های داستانی کرونا مهمان ناخوانده اثر بنیامین شیروان لک، خرس قهوه ای و یک شب عجیب به نویسندگی عرفان شیروان لک نویسنده روشندل نیز رونمایی شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: همچنین از کتاب وقتی برای ماندن به قلم اورنگ نارکی، بوی مهر، بوی عشق، بوی خدا اثر زهرا رضایی فرد نیز رونمایی شد.

اورنگ نارکی بیان کرد: در سال های اخیر وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی با ایجاد و راه اندازی صندوق اعتباری هنر فعالیت هایی برای ارائه انواع خدمات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه انجام داده که این فعالیت ها در دولت سیزدهم چشمگیرتر شده است. 

وی افزود: پوشش بیمه اجتماعی و تکمیلی و اعطای تسهیلات بانکی و بلاعوض از جمله مهمترین خدمات ارائه شده از سوی صندوق اعتباری هنر به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار