با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شد:
مدیر کل زندان های استان از اهداء ۲۵۰ بسته معیشتی ارزاق از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خانواده های نیازمند زندانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 01 May 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از واحد اطلاع رسانی زندان های استان در آئین موسوم به (( رزمایش احسان )) توزیع بسته های معیشتی ارزاق به خانواده های نیازمند زندانی که با حضور رئیس کل دادگستری، مدیر کل زندان ها، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ، رئیس سیاستگزاری شورای ائمه جمعه استان و برخی دیگر از مسؤلین اجرایی و قضایی در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان ها گفت: توجه به خانواده زندانی به عنوان یک حلقه ی مفقوده از اولویتهای برنامه های قوه قضائیه و سیاستگزاری نظام جهوری اسلامی است.
 

وی گفت: در سال گذشته با حضور مقامات ارشد قضایی و مجموعه زندان های استان از ۱۷۰ خانواده زندانی نیازمند بازدید و از نزدیک مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت که بسته های معیشتی و کمهای خوب رفاهی، تحصیلی ، بهداشتی ، قضایی و... به آنان صورت گرفت

بیژنی در ادامه اظهار داشت: مهمترین اولویت سازمان زندان ها اقدامت اصلاحی و تربیتی در زندان هاست که اگر زندانی بداند خانواده وی در عسر و حرج و در مشکلات بسر می برد قطعاً در برنامه های فرهنگی زندان کمتر شرکت می کند ، لذا توجه به خانواده های آنان از اولویت های کاری ماست.

 

دکتر نادری مدیر کل ستاد اجرایی حضرت امام نیز در این آئین گفت: توجه به زندانیان و خانواده های آنان در دستور کار این ستاد قرار دارد به طوری که در سال گذشته ۳۵ زندانی آزاد و بسته های معیشتی نیز به خانواده های نیازمند اهداء شد.

 

وی تصریح کرد: امروز در این همایش همدلی ۲۵۰ بسته ارزاق که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) شامل برنج، تن ماهی، حبوبات ماکارونی، قند و شکر و غیره است به انجمن های حمایت زندانیان برای اهداء به خانواده های زندانیان نیازمند تحویل خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار