در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 22 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:           

                                         بسمه تعالی

دوم اردیبهشت نقطه عطف و تعیین کننده‌ی انقلاب اسلامی بود که به روشنی در صحنه‌های مختلف نشان داد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند مبارک انقلاب و زاده تفکرات والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

 سبز پوشانی که در مکتب سرخ امام حسین (ع) مشق عشق و شهادت آموخته اند و با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران مملو از صحنه‌هایی است که حضور به موقع این نهاد انقلابی، موجب خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی و ناکامی دشمنان ایران اسلامی شده است.

بی‌تردید رزمندگان لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)  دوشادوش سایر یگانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح، با ایمان و اعتقاد قلبی راسخ همچون دژی مستحکم در برابر بیگانگان و معاندان در مرزهای پرافتخار ایران اسلامی ایستاده‌اند و با اقتدار از مرزها حراست و پاسداری می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، سربلندی و توام با توفیقات روز افزون تمامی فرماندهان و همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن 

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار