جشن گلریزان
خیرین در ارومیه با پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گامی مهم در آزادی زندانیان جرائم مالی برداشتند.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 14 April 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در نخستین جشن گلریزان امسال ارومیه که مطابق سالهای قبل در شب های ماه مبارک رمضان برگزار میشود خیرین ارومیه با اهداء سه و نیم میلیارد تومان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان مالی جرائم غیر عمد را فراهم کردند.
 
محمدی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی با اعلام این مبلغ گفت : با مبلغ جمع آوری شده امشب وهمچنین مبالغی که تا کنون از جشن گلریزان شهرستانهای که برگزار شده و در چند روز آینده برگزار خواهد شد پیش بینی میکنیم بتوانیم از مجموع ۳۵۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد ۲۰۰ نفر را آزاد کنیم .
 
عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هم در این جشن با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده بود تصریح کرد : در همین مدت ۵۰ میلیارد تومان هم از محل گذشت شاکیان بخشیده شد .


نایب رییس هیئت مدیره ستاد دیه کشور هم از جمعیت ۱۱ هزار نفری زندانیان جرائم مالی غیر عمد کشور خبر داد و گفت : هر سال با کمک خیرین ، گذشت شاکیان ، کمکهای ستاد دیه و تسهیلات بانکی و آورده خود زندانیان ۱۰ هزار زندانی به آغوش گرم خانواده باز میگردند.
 
یساقی افزود : امسال اوضاع بهتر از سالهای گذشته است و در ۲۵ روز گذشته از سال تا کنون ۸ هزار زندانی آزاد شدند و انتظار میرود تا پایان سال این تعداد به بیشتر از ۱۲ هزار نفر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار