رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: مردی که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 09 March 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، سرهنگ "حشمت سليماني" در نشست خبري با اصحاب رسانه، بيان كرد‌: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسي موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: شكات بيان كردند كه در اينستاگرام با يك آگهي تحت عنوان رمال و دعانويس برخورد كرده‌اند و ضمن برقراري تماس با فرد تبليغ كننده مبلغي وجه به حساب وي انتقال داده‌اند و پس از آن ديگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.

رئیس پلیس فتا استان با بيان اينكه كارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند كه متهم در "البرز" است ، ادامه داد: ماموران با اخذ نيابت قضائي ضمن اعزام به آن مكان ، با همكاري پليس آن استان موفق شدند متهم را در يكي از محله‌ها شناسايي و دستگير كنند.

سرهنگ "سليماني" با اشاره به اينكه در بازرسي از منزل اين فرد 97 هزار دلار، 40 سکه و مقدار زيادي طلا و جواهرات كه متهم از طريق كلاهبرداري بدست آورده بود كشف و ضبط شده است، گفت: بنا به نظر كارشناسان ارزش اموال مكشوفه 60 ميليارد ريال برآورد شده است.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: شهروندان در صورت مواجهه شدن با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www. Cyberpolice. Ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره تماس 096380 با همکاران بنده در تماس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار