رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از آغاز توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل شهروندان کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 06 March 2022

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از روابط ‌عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه، دکتر فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته درختکاری برای سومین سال متوالی برنامه توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل همشهریان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع نهال، امسال همانند سال گذشته برنامه توزیع نهال رایگان نداریم و در عوض توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل جایگزین شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تصریح کرد: شهروندان متقاضی نهال رایگان میوه می‌توانند همه روزه از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۲ از طریق تماس با واحد روابط عمومی سازمان به شماره ۳۴۲۹۷۰۲۸-۰۸۳ اقدام به نام‌نویسی نمایند.

رحمتی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام نام‌نویسی، اکیپ مجرب کاشت و توزیع نهال این سازمان، به تفکیک آدرس‌های موجود در سطح مناطق هشتگانه اقدام به مراجعه حضوری به درب منازل متقاضیان ثبت‌نام شده کرده و به هر کدام ۲ نهال رایگان میوه تحویل داده می‌شود که در صورت تمایل، غرس نیز به صورت رایگان در محل انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار