فرمانده انتظامي استان از کشف محموله خشکبار قاچاق از یک دستگاه کامیون به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این استان در یکی از محورهای مواصلاتی اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 02 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود: مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا همواره يکي از اولويت هاي اصلي در طرح ريزي هاي عملياتي پليس مرکزی بوده و به منظور پيشگيري از ورود کالای قاچاق به داخل استان به صورت مستمر خودروهای حمل کننده کالا به نقاط مختلف کشور در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی از سوی تیم های عملیاتی پلیس، مورد پايش و کنترل هدفمند قرار گرفته است.
این مقام عالی انتظامی یادآور شد: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس، مأموران پلیس با اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان مرکزی، بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.
سردار مفخمی شهرستانی اظهارداشت: سرانجام روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراک، خودرو را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی موفق به متوقف کردن آن شدند.
این مقام عالي انتظامی ادامه داد: مأموران در بازرسي از کامیون ۵ هزار و ۵۸۹ کيلوگرم انواع خشکبار از قبیل گردو، بادام هندي، بادام منقا ، گردو، مغز گردو و کشمش مويز قاچاق، فاقد مدارک معتبرگمرکی كشف کردند.
وی با اشاره به تعیین ارزش ۱۰ میلیاردی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: متهم دستگیر شده در اين عمليات، پس از تشكيل پرونده مقدماتی براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار