به همت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی قم کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در روستای جنت آباد از بخش مرکزی قم به زمین زده‌شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 21 February 2022

به گزارش تابناک قم، عملیات ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای جنت آباد با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، فرماندار و جمعی از مسئولان استان در زمینی به مساحت 1 هزار متر مربع و زیر بنای 500 متر به همت خیر سلامت، سیدعلی محمد معصومی آغاز شد.

سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین کلنگ زنی این مرکز گفت: مرکز خدمات جامع سلامت جنت آباد دارای یک خانه بهداشت ضمیمه با جمعیت 3هزار 329 نفر و همچنین یک خانه بهداشت غیر ضمیمه به نام حسین آباد میش مست با جمعیت یک هزار و 450 نفر می باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف روستایی در این مرکز، تصریح کرد: خدمات سطح یک در قالب برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده به در این مرکز ارائه می شود.

محبی خاطر نشان کرد: تیم پزشک خانواده شامل پزشک، ماما و پرستار و همچنین کارشناسان بهداشتی ارائه این خدمات را بر عهده خواهند داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با ساخت این مرکز خدمات جامع سلامت، دسترسی حدود 5 هزار نفر به خدمات سلامت تسهیل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار