معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: طی جلسه و هماهنگی که با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی داشتیم ۱هزار ۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 17 February 2022
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفتطی جلسه و هماهنگی که با ادارات و سازمان‌های تابعه از جمله تعاون روستایی داشتیم ۱هزار ۸۰۰ تن میوه برای پایان سال و شب عید در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش تابناک همدان، حسین فضلی با اعلام این خبر افزود: این ذخیره سازی شامل ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال که در حال حاضر مباشرین در استان‌های مبدا مستقر هستند و میوه مورد نیاز در حال حمل به استان همدان و انبار و سردخانه‌هایی است که از پیش تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه میوه‌ها با قیمت مناسب خریداری شده اند قیمت هنوز برای مصرف کننده مشخص نیست، گفت:  ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت این اقلام در بازار به فروش خواهند رسید و در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
 
فضلی در خصوص زمان توزیع میوه شب عید گفت:  از ۲۰ اسفند ماه توزیع این اقلام شروع خواهد شد این اقلام به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از طریق سامانه بازرگام و کالارسان من که یک سامانه بومی و لینک با سامانه  بازرگام  بوده انجام می‌گیرد که دراین روند خرید شهروندان درخواست داده شده  و درب منزل تحویل داده میشود.

وی افزود: علاوه بر میوه شب عید سایر اقلام، چون گوشت منجمد و مرغ منجمد سیب زمینی پیاز و گوشت گرم و سایر اقلام مورد نیاز که در سامانه بارگذاری شده همشهریان می‌توانند درخواست داده و در سامانه اقدام به خرید و از طریق سامانه کالارسان من و بازرگام با هماهنگی یک شرکت خصوصی وابسته به پست  کالا در اختیار آنان قرار داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار