کد خبر: ۱۰۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 12 February 2022
به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت:  مراسم اعتکاف در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی برگزار نمی‌شود، در شهر‌های با وضعیت نارنجی و زرد، مراسم اعتکاف با ظرفیت ۲۰ درصد مجاز است. 

وی گفت:  رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک و تزریق دز سوم واکنس کرونا، به کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان توصیه می‌شود. 


استاندار همدان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در راستای فرهنگ‌سازی، اقناع‌سازی و پیشگیری از ابتلا به کرونا اقدام کنند، افزود: آموزش یا اقناع سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله‌گذاری و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد. 


وی در خصوص فعالیت تالار‌ها و رستوران‌ها عنوان کرد:تالار و رستوران ها در وضعیت رنگ بندی قرمز تعطیل و به‌صورت بیرون‌بر، و در وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ده و ۲۰ درصد مجاز به فعالیت هستند.

استاندار همدانبیان کرد: برای حفظ سلامتی دانش آموزان، کلاس‌های درسی کلیه مقاطع تحصیلی تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

وی گفت:  خانم‌های کارمند دارای فرزندان زیر ۶ سال، تا پایان بهمن‌ماه دورکاری کنند.


استاندار همدان گفت:  شهرداری در راستای ناوگان حمل و نقل شهری خود، با توجه با مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا اقدام کند.

وی یادآور شد: تمهیدات لازم در راستای کنترل و نظارت بر آسایشگاه‌ها، خانه سالمندان، ندامت‌گاه‌ها و سایر مراکز انجام شود.

قاسمی فرزاد اشاره کرد:  فعالیت سالن‌های ورزشی در شهر‌های با وضعیت قرمز تعطیل و در وضعیت زرد و نارنجی با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز است. 


وی با بیان اینکه مصوبات ستاد استانی لازم‌الاجرا هستند، تیم‌های نظارتی، بازرسی‌های خود را تشدید کنند، گفت:  رعایت شیوه‌نامه‌های کرونایی، فاصله‌گذاری، زدن ماسک و تزریق دُز سوم واکسن کرونا تقویت و اطلاع‌رسانی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار