معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر جدید گلمان ظرفیت‌های لازم برای شهری با هویت های ایرانی اسلامی را دارد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 08 February 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اهمیت تکمیل هرچه سریعتر پروژه‌های زیرساختی در شهر جدید گلمان، افزود: از دست رفتن فرصت‌ها، موجب افزایش هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها می‌شود و باید با روحیه انقلابی و جهادی در تکمیل هرچه سریعتر پروژه‌ها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید بر ضرورت آغاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان در سال آینده تأکید کرد و ادامه داد: در بازدیدی که امروز همراه با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از شهر گلمان داشتیم، مقرر شد تعیین تکلیف اراضی و متقاضیان پیگیری شود.

وی یادآور شد: شهر جدید گلمان در مجاورت دریاچه ارومیه از ظرفیت گردشگری مناسبی برخوردار است و می‌تواند به شهری با جمعیت‌پذیری عالی تبدیل شود چرا که انگیزه مهم ما رضایت مردم است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: پایبندی به اصول شهرسازی و معماری یک اصل است و شهر باید هویت داشته باشد، شهری که سنت و المان‌های هویتی داشته باشد و الگوی ایرانی اسلامی در آن لحاظ شده باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: امروز در شهر گلمان، پتانسیل های شهری ایرانی، اسلامی و در عین حال مدرن، شهری پر توان از فعالیت انسان محور را دارد و لازم است فرصت های رشد و تعالی اسلامی در آن مهیا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار