معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد:
مسعودی کِوِشک : در این اقدام قاچاقچیان در یک دستگاه تریلر، مشروبات الکلی خارجی قاچاق را با ارزش ریالی بالغ بر سی میلیارد ریال در مخزن یک دستگاه تریلر جاسازی و قاچاق کرده بودند ، که متهم بازداشت و خودرو توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 30 January 2022

در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اسماعیل مسعودی کِوِشک از توقیف یک  دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی خارجی قاچاق که بصورت جاساز در مخزن تریلر جاسازی و قاچاق شده بود، خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این که ارزش ریالی این محموله بالغ بر سی میلیارد ریال است اظهار داشت: با ادامه ی اقدامات قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بعد از اینکه هفته ی گذشته خودروی حامل محموله قاچاق چند هزار قبضه ای سلاح سرد توقیف و متهم بازداشت شد، باردیگر  با اقدامات قضایی وتلاشهای شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضربه ی مهلکی به قاچاقچیان مشروبات الکلی خارجی وارد شد و این محموله کشف و ضبط گردید که خودروی مذکور توقیف و متهم بازداشت.
توقیف تریلر با محموله ی مشروبات الکلی / مسعودی کِوِشک: ارزش ریالی 30میلیاردی محموله ی مکشوفه
مسعودی کِوِشک در این خصوص گفت : در این اقدام قاچاقچیان در یک دستگاه تریلر، مشروبات الکلی خارجی قاچاق را با ارزش ریالی بالغ بر سی میلیارد ریال در مخزن یک دستگاه تریلر جاسازی و قاچاق کرده بودند ، که متهم بازداشت و خودرو توقیف شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه ضمن تشکر از اقدامات سبزپوشان ناجا در برگزاری این طرح، اظهار داشت: تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه سردار فرماندهی محترم ناجا،  پرسنل غیور وجان برکف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قابل تقدیر می باشد.
اسماعیل مسعودی کِوِشک در پایان با اذعان به اینکه بسیاری از اقدامات موفقیت آمیز این طرح مرهون گزارشات مردمی است، افزود: ضمن تقدیر از همراهی مردم شریف استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال اجراء و دستاورد این مهم به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار