نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه ۵۰۰ هزار تن سیب در سردخانه های آذربایجان غربی انباشته شده است، از سازمان برنامه و بودجه خواست نسبت به پرداخت یارانه حمل و نقل هوایی محصولات  کشاورزی برای جلوگیری از خسارت به کشاورزان و باغداران اقدام کند.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 23 January 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ وحید جلال زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه 3 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه دوم بهمن سال 1357 مردم ارومیه در مسجد اعظم این شهر در اولین جنگ مسلحانه با رژیم پهلوی به رهبری مرحوم آقای حسنی، گفت: از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی می خواهم در ثبت ملی این روز تاریخی به وظیفه خود عمل کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم ادامه داد: حال که سرمایه گذاری دولتی در استان آذربایجان غربی حداقلی است و کشاورزان بار اشتغال و تولید را به دوش می کشند، راضی به زیان بیش از این به کشاورزان نباشیم. 500 هزار تن سیب در سردخانه های استان آذربایجان غربی انباشته شده، لذا از وزرای جهاد کشاورزی و صمت می خواهم اقداماتشان مصداق نوشدارو بعد از مرگ سهراب نباشد.
وی بیان کرد: از رئیس سازمان برنامه و بودجه می خواهم به بند (م) تبصره 1 قانون بودجه سال جاری در تامین مالی یارانه حمل و نقل هوایی محصولات کشاورزی عمل کرده و اجازه ندهد کشاورزان بیش از این خسارت ببینند. محصولات کشاورزی مردم استان آذربایجان غربی به ویژه ارومیه در سردخانه انباشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار