استاندار مازندران با بیان اينکه خدمات رسانی بیشتر به مردم در گرو نظارت مردمی است، گفت: نخبگان و دانشگاهیان، نظام مسائل شهرستان را احصا و برای اجرایی شدن در اختیار مدیران قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 06 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، ‎به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور، امروز در حاشیه حضور در شهرستان بابلسر و در نشست هم‌ اندیشی با سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان، مشاور و دستیار ویژه استاندار و امام جمعه و فرماندار بابلسر با بیان اینکه تمامی برنامه ریزی ها در شهرستان بابلسر می بایست در مقوله قرآن متمرکز شود، اظهار داشت: می بایست شاهد کسب رتبه های برتر کشوری در بخش قرآنی از سوی این شهرستان باشیم اگر این اتفاق بیفتد اتفاق خوبی است و حضور پر رنگ جوانان در نماز جمعه می تواند به این مهم کمک کند.

وی افزود: تفاوت ما با سایر مسئولین این است که شان ما اجرای موضوعات و مسائل در شهرستان است و باید وارد میدان شویم و مسائل و نیازهای جامعه را حل کنیم و مطالباتی که امروز مطرح شده به حق و واقعی است.

استاندار مازندران تاکید کرد: می‌بایست نخبگان و دانشگاهیان، نظام مسائل شهرستان را احصاء و در اختیار مدیران برای اجرایی شدن قرار دهند.

حسینی‌پور یادآور شد: آب‌بندان‌ها می‌تواند تحول مهمی در استان ایجاد کند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که با استفاده از ظرفیت های موجود در رودخانه های استان و با کمک بخش خصوصی می توان خدمات متنوع ارائه کرد و موجب آبادانی روستاها می شود.

وی افزود: برای توسعه استان و خدمات رسانی بیشتر به مردم در نقاط مختلف مازندران باید نظارت دقیقی در این راستا صورت گیرد، در واقع راهی جز مردمی کردن نظارت نداریم، در حوزه زباله با راه اندازی نهضت مردمی، جواب گرفتیم و نتیجه مثبت به همراه داشته است و با سوت زنی مردم در زباله توانستیم اتفاق جدیدی در این حوزه بوجود بیاوریم.

استاندار مازندران یادآور شد: نگاه ما این است که با طرح محله‌وری در بابلسر و دیگر نقاط استان یعنی نظارت حداکثری که باید با کمک استانداری و امام جمعه و مسئولین شهرستانی این زنجیره را تکمیل کنیم و در حوزه های مختلف بوسیله سازمان‌های مردم نهاد و گروههای مردمی مشکلات را برطرف نماییم و از ظرفیت همه طیف‌ها و آحاد مردم در این موضوع بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار