کد خبر: ۱۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۶ 04 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، رحمانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان، در مراسم معارفه مدیر جدید پایانه مرزی بازرگان اظهار کرد: آذربایجان‌غربی پنج پایانه مرزی داردکه بازرگان به‌عنوان بزرگترین پایانه فعال این استان است این پایانه به‌لحاظ صادرات و واردات از پایانه‌های رتبه بالای کشور است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی در ادامه گفت :مبلغ 190میلیارد تومان اعتبار برای سامان‌دهی، محوطه‌سازی و بتن‌ریزی محوطه در سال آینده اختصاص یافته است.

مهندس حسین فروزان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت پایانه‌های مرزی در توسعه اقتصادی کشور و اهمیت بکارگیری نیروی انسانی مستقر در مبادی ورودی و خروجی گفت: سعی کنیم مشکلاتی که دامن‌گیر مهم این منطقه است برطرف کنیم و این مرز را هم‌چنان فعال نگهداریم.

وی اظهار امیدواری کرد با حضور نیروهای جوان آینده مرز بازرگان به‌عنوان پیشانی نظام به حد مطلوب خود برسد و باید برای آبادانی هر چه بیشتر این منطقه تلاش کنیم.

امام جمعه و فرماندار ماکو هم در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله مدیر پایانه مرزی بازرگان خاطرنشان کرد: مدیران منطقه باید برای برطرف کردن مشکلات منطقه باید با همدلی و همکاری در راستای شکوفائی بیشتر این منطقه تلاش داشته باشند.

براساس این گزارش، طی مراسمی با حضور مدیر سازمان منطقه‌ی آزاد ماکو، مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های آذربایجان‌غربی، ناظر گمرکات استان و مسئولان ماکو آیدین رحمانی به‌عنوان مدیر جدید پایانه مرزی بازرگان معرفی و از زحمات مدیر پیشین رحیم غلامیان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار