کد خبر: ۱۰۱۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 22 December 2021
توزیع ۵۰۰ دستگاه بخاری در بین نیازمندان همدانهمایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان برگزار شد در حاشیه این مراسم ۵۰۰ دستگاه بخاری گازی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش تابناک همدان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان  هدف اصلی برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان را تدوین و مستند سازی ایثارگری‌ها برای انتقال به آیندگان عنوان کرد و اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس این عزیزان در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ ایثارگرانه در کنار امداد در حال خدمت به محرومین و نیازمندان بودند.

محمد رسول شیخی زاده اشاره‌ای به توزیع ۵۰۰ دستگاه بخاری در بین نیازمندان کرد و گفت: با مشارکت خیرین توانستیم برای ۵۰۰ خانواده نیازمند مناطق محروم روستایی ۵۰۰ دستگاه بخاری تهیه کنیم.

شیخی زاده در خصوص تامین منابع برای تهیه بخاری یادآور شد: برای تهیه این بخاری‌ها بالای ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۵۰ درصد هزینه‌ها توسط کمیته امداد و ۵۰ درصد خیرین کمک کردند که از امروز در بین خانواده‌هایی که قبلا شناسایی شده اند که دارای سیستم گرمایشی گاز سوز اند، اما فاقد بخاری  توزیع می‌شود البته خانواده‌های نیازمند هم اکنون نیز در حال شناسایی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه هفته پیش نیز با مشارکت بانک ملی ۲۰۰ دستگاه تبلت اهدا شد برنامه آتی چیست، گفت: بعد از ایام فاطمیه برای بیش از ۲۰۰ زوج توزیع جهیزیه در دست اقدام است.

شیخی زاده افزود: توانمند سازی با محور اشتغال نیز در حال پیگیری است که امسال ۹ هزار و ۱۹ فرصت شغلی شناسایی شده است که برای این منظور ۳۶۱ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته و تا به امروز ۵۰ درصد کار پیش رفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک همدان که در مورد اپیدمی کرونا ویروس و تاثیری که بر روی مستمری بگران امداد داشت، پاسخ داد: با توجه به اپیدمی کرونا و فشار‌های اقتصادی نزدیک به ۴۰ درصد مستمری بگیران کمیته امداد افزایش یافت البته این آمار در مناطق مختلف متفاوت است.

شیخی زاده در انتها یاد آورشد: از همه خیرین، نیکو کاران و مردم که همیشه در کنار امداد هستند قدر دانی و تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم تا جایی که می‌توانند خیرین، خیرین دیگری را شناسایی کنند، در فصل سرما و آستانه سال نو هستیم که محرومین چشم انتظار کمک‌های ویژه مردم هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار