معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از گردشگران خارجی به عنوان سفیران فرهنگی یاد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 27 September 2015
به گزارش تابناک تبریز ، احمد حمزه زاده در آئین استقبال از گردشگران رالی « از پاریس تا پرسپولیس» با اشاره به این مطلب گفت: گردشگران خارجی بعد از بازدید از ایران و آشنایی با فرهنگی غنی و مهمان نوازی ایرانی می توانند به عنوان نمایندگان و سفیران فرهنگی در ارائه تصویر واقعی از ایران به دنیا نقش مهمی ایفا کنند.

وی پتانسیل موجود در حوزه میراث فرهنگی و طبیعی در کشور و علاقمندی گردشگران اروپایی برای سفر به ایران را فرصتی بسیار مناسب برای ارائه چهره حقیقی از کشور و جذب گردشگر دانست و افزود: هر گردشگر که با ذهنیت مثبت از کشور خارج می شود، می تواند ذهنیت افراد زیادی را تغییر دهد و آنها را نسبت به تجربه مقصد که تصویری مناسبی از آن دارند ترغیب کند.

وی با تبریک روز جهانی گردشگری و قدردانی از گردشگران به جهت انتخاب تبریز برای اقامت گفت: امیدوارم تجربه خوب این سفر عاملی باشد تا پس از بازگشت، واقعیات جامعه ایرانی را به کشور و هم وطنان خود منتقل نمایید.

وی در خاتمه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، هدایای ارزنده ای از صنایع دستی استان را به رسم یادبود به گردشگران اهدا کرد.

شایان ذکر است این تور 50 نفری که همگی ملیت فرانسوی دارند و توسط آژانس مسافرتی پاسارگاد تور وارد ایران شدهاند، در مدت سفر 20 روزه خود با طی مسافت 8500 کیلومتری در ایران، از چهارده استان کشور عبور و بازدید کردهاند و فردا از مرز بازرگان کشور را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :