بانک ملی استان کردستان ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ 20 December 2021

به گزارش تابناک کردستان، رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور معاون آموزش و پرورش و مدیر امور شعب بانک ملی استان کردستان و در سالن جلسات بانک ملی برگزار شد، عنوان کرد: با کمک بانک ملی ۵۰ دستگاه تبلت برای نیازمندان خریداری شده که ارزش ریالی هر یک از این تبلت‌ها سه میلیون تومان است.

وی افزود: این تبلت‌ها در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده که فاقد گوشی هوشمند هستند در سطح ۱۰ شهرستان استان کردستان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از کلاس‌ها و آموزش دانش آموزان به صورت آنلاین و در فضای مجازی انجام می‌شود تعداد زیادی از خانواده‌ها توان خرید و تامین گوشی هوشمند برای فرزندان خود را ندارند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، عنوان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات این نهاد در زمینه تهیه گوشی هوشمند برای این عزیزان به کمک تمامی مسئولان، بانک‌های عامل، خیران و سازمان‌ها و ادارات نیازمندیم.

در ادامه جلسه علی اشرف یوسفی قیاسی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی کردستان نیز عنوان کرد: با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش ۵۰ دانش آموز نیازمند و مستحق برای اهدای تبلت شناسایی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز از محل تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه این بانک برای یکصد دانش آموز و دانشجوی نیازمند گوشی هوشمند، تبلت و لب تاب خریداری شد.

یوسفی با بیان اینکه بانک ملی درکنار رسالت اقتصادی و خدمات بانکی که ارائه می‌دهد یک رسالت اجتماعی نیز دارد، ادامه داد: در این جهت سال گذشته از محل کمک‌های کارکنان و قرض الحسنه در قالب کمک‌های مومنانه و بسته‌های غذایی ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کردستانی کمک شد.

وی افزود: این بانک همچنین تاکنون نسبت به ساخت ۹ مدرسه در مناطق محروم استان کردستان اقدام کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار