هراز آمل پنجمین باخت خود در این فصل را تجربه کرد اما شاگردان بهروز عطایی به لطف باخت امروز راه‌یاب، یک پله در جدول صعود کردند و به رتبه چهارم
کد خبر: ۱۰۱۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ 19 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم والیبال هراز آمل مقابل شهرداری ارومیه با این که کامبک کرد ولی سه بر دو باخت.

تیم والیبال سپاهان درحالی قهرمانی خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر را قطعی کرد که شهرداری ارومیه بازی بزرگ هفته را به سود خود رقم زد.

تمروز یکشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، مس، پاس، پیکان و سایپا حریفان خود را شکست دادند.

سپاهان که برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل فقط به یک امتیاز احتیاج داشت، فولاد سیرجان را شکست داد تا با کسب دوازدهمین برد پیاپی خود از رسیدن به این جایگاه مطمئن شود. شاگردان رحمان محمدی‌راد درحالی قهرمانی خود را در نیم‌فصل نخست قطعی کردند که تاکنون فقط یک امتیاز از دست داده‌اند و در مجموع ۸ ست به حریفان واگذار کرده‌اند.

اگرچه سپاهان قهرمانی خود را جشن گرفت ولی حساس‌ترین بازی هفته در ارومیه برگزار شد. در این بازی شهرداری ارومیه که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده صدرنشین است به زحمت و با نتیجه سه بر ۲ از سد هراز آمل گذشت. به این ترتیب قرارگرفتن شاگردان رضا تندروان در رده دوم نیم‌فصل قطعی شد. هراز هم پنجمین باخت خود در این فصل را تجربه کرد اما شاگردان بهروز عطایی به لطف باخت امروز راه‌یاب، یک پله در جدول صعود کردند و به رتبه چهارم رسیدند.

راه‌یاب ملل مریوان که در چهار بازی پیشین خود به پیروزی رسیده بود و جایگاه خوبی در جدول داشت، امروز در خانه خود با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری ورامین شکست خورد تا رتبه چهارم را از دست بدهد. شهرداری ورامین هم با این برد ارزشمند خارج از خانه، سه رتبه صعود کرد و در مکان هشتم رسید.

مس رفسنجان و پاس گرگان با نتایج مشابه سه بر صفر مقابل شهداب یزد و شهرداری گنبد پیروز شدند. پیکان هم در خانه والیبال تهران به‌راحتی و با نتیجه سه بر صفر از سد هورسان رامسر گذشت.

در آخرین بازی هفته، تیم‌های قعرجدولی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سه بر صفر سایپا مقابل آذرباتری ارومیه به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار