کد خبر: ۱۰۱۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 13 December 2021
پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امدادمدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: سال ۹۹ بانک ملی استان ۲۵ میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

به گزارش تابناک، در مراسمی که به همت بانک ملی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان برگزار شد محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه در راستای کمک‌هایی که بانک ملی نسبت به محرومین دارد سال گذشته صد در صد اعتبارات حوزه اشتغال پرداخت شد و امسال نیز در صدد هستیم تسهیلات اشتغال نیازمندان را به صورت کامل جذب کنیم.

وی افزود: امروز نیز با همراهی بانک ملی ۲۰۰ دستگاه تبلت در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.
شیخی زاده گفت: برای این منظور ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که نصف این مبلغ توسط بانک ملی در راستای بحث مسئولیت اجتماعی و مشارکت در رسیدگی به وضعیت تحصیلی فرزندان تحت پوشش است و مابقی هزینه را کمیته امداد از هزینه‌های داخلی تامین کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان در خصوص دانش آموزان تحت پوشش این مجموعه گفت: تا به امروز ۱۴ هزار و ۸۳۰ نفر دانش آموز و قریب به ۸۰۰ نفر دانشجو و طلبه در کل استان تحت حمایت این مجوعه است که در بین این جمعیت ۱ هزار و ۳۰۰ دستگاه تبلت با مشارکت خیرین و کمیته امداد خریداری و اهدا شده است.

وی در خصوص نحوه توزیع این تبلت‌ها گفت: اولویت با خانواده‌هایی است که گوشی هوشمندی ندارند و همچنین خانواده‌هایی که بیش از یک دانش آموز دارند که برای حفط کرامت مددجویان این دستگاه‌ها به واسطه مددکاران به دست آن‌ها می‌رسد.

شیخی زاده اشاره کرد: امروز با توزیع این ۲۰۰ دستگاه تبلت در مجموع ۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد اشاره‌ای به باز گشایی مدارس و از سرگیری آموزش حضوری کرد و گفت: با توجه به عبور از پیک‌های کرونا و رسیدن به وضعیت آبی و از سرگیری آموزش حضوری در مدارس همچنان روند تهیه و توزیع تبلت ادامه دارد، زیرا امروزه به دلیل گسترش فناوری و ارتباطات می‌تواند در تکمیل اطلاعات درسی دانش آموزان موثر باشد.

وی تاکید کرد:هدف کمیته امداد کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند است، اما همراهی بانک بیانگر نگاه ویژه به بحث آموزش است که علاوه بر وظیفه اصلی خود در غالب مسئولیت اجتماعی به بحث آموزش توجه دارد.
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار