۱۸۹ دستگاه لپ تاپ و تبلت در آیینی با حضور معاون امور فرهنگی موسسه خیریه عترت بوتراب و تعدادی از مسوولان محلی بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 17 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از این تعداد لوازم هوشمند که با همکاری کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده اند ۱۰۹ دستگاه لپ تاپ و ۸۰ دستگاه آنها تبلت است.

رضا طاهری با عنوان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از سه هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد توزیع شده است، افزود: ارزش این اقلام بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: اهدای لوازم تحصیلی هوشمند بین مددجویان استان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و در قالب کمیته محرومیت زدایی کنگره ی سه هزار شهید ایلام انجام شده است.

وی با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات متنوع کمیته امداد استان برخوردار هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۹۴۳ دانش آموز و دانشجو از حمایت‌های موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند و سالیانه خدمات متنوع مالی، فرهنگی و تحصیلی از این موسسه در یافت می کنند.

معاون امور فرهنگی موسسه عترت بوتراب نیز در این آیین گفت: تاکنون در سطح کشور بیش از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت موسسه بوتراب تهیه شده که ارزش این اقلام بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

نصرت الله مومنی با عنوان اینکه جامعه مورد هدف موسسه بوتراب دانشجویان و دانش آموزان یتیم هستند، تصریح کرد: این موسسه برای پیشرفت تحصیلی این افراد برنامه های متنوعی تدارک دیده و در قالب این برنامه ها از آنان حمایت می کند.

وی افزود: موسسه بوتراب علاوه بر خدماتی که بصورت معمول به دانشجویان و دانش آموزان مورد حمایت موسسه ارائه می دهد، برای افرادی از این قشر که دارای استعدادهای درخشان علمی و تحصیلی هستند نیز برنامه های ویژه حمایتی تدارک دیده تا این افراد با کمک موسسه بتوانند مدارج بالای علمی را بدست آورند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار