مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: با بازگشایی مدارس استان حداکثر زمان حضور هر دانش آموز در مدرسه بر مبنای دستور العمل‌های ابلاغی سه روز در هفته خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶ 04 November 2021

به گزارش تابناک قم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه بازگشایی مدارس پس از ۱۹ ماه آغاز خواهد شد، گفت: لازم است دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی را در کنار علم آموزی رعایت کنند.

حمیدرضا شیخ الاسلام افزود: هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در راستای بازگشایی واحد‌های آموزشی در سراسر استان توسط همکاران من به نحو احسن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مدیران و معلمان واحد‌های آموزشی چگونگی نحوه حضور دانش آموزان و تشکیل کلاس‌ها را اطلاع رسانی به دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها اطلاع رسانی خواهند کرد، گفت: خانواده‌ها هیچ گونه نگرانی بابت حضور دانش آموزان در مدارس نداشته باشند و به همکاران من اعتماد کافی و لازم را داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در حال حاضر از ظرفیت‌های نرم افزار شاد و مدرسه تلویزیونی نیز برای آموزش استفاده خواهد شد، افزود: از خانواده‌ها درخواست دارم نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

شیخ الاسلام ادامه داد : با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۵ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال و بیش از ۹۰ درصد معلمان استان واکسینه شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار