مدیر تعاون روستایی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از راه‌اندازی غرفه‌های مجازی تعاون روستایی با همکاری اداره کل پست این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 03 November 2021

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی غرفه‌های مجازی تعاون روستایی با همکاری اداره کل پست استان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده فضای اختصاصی الکترونیکی در سامانه‌های (بازار) و (روستا بازار) اداره پست در اختیار شبکه تعاونی‌های روستایی برای معرفی محصولات و کالا‌های تولیدی این شبکه قرار می‌گیرد.

وی افزود: این اقدام با توجه به توانمندی‌های موجود، پیرامون توسعه فضای کسب و کار و تجارت الکترونیک در حوزه روستایی و برای ایجاد توسعه ظرفیت‌ها و همکاری‌های مشترک با توجه به جمعیت روستایی استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف این تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌ها در راستای اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های تولیدی و اشتغالزا، برنامه‌ریزی و همکاری در راستای ارائه آموزش‌های لازم به جامعه هدف روستایی در راستای توسعه حوزه تجارت الکترونیک است.

صفایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای شرکت پست و وجود سامانه بازار الکترونیکی شرکت ملی پست ایران می‌توان محصولات تولید شده در سطح روستا‌ها را توسط تشکل‌های زیر پوشش تعاون روستایی به بازار مصرف کل کشور ارسال کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار