رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت : در اغلب محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف سنگین هستیم و تردد خودروها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است .
کد خبر: ۹۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 26 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌غربی گفت:هم اینک در محور ارومیه به اشنویه، گردنه آغ بلاغ و محور مهاباد به سردشت و همچنین گردنه مایین بلاغ در محور شاهین‌‌دژ - تکاب برف شدیدی بارش گرفته و تردد در آنها فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

کمال حسین‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محور میاندوآب ـ ارومیه ـ مهاباد که بر اثر بارش برف ایجاد شده بود اظهار داشت: هم اکنون نمک‌پاشی این محور انجام و ترافیک آن رفع شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان تصریح کرد: هم اینک در محور ارومیه به اشنویه، گردنه آغ بلاغ و محور مهاباد به سردشت و همچنین گردنه مایین بلاغ در محور شاهین‌‌دژ - تکاب برف شدیدی بارش گرفته است.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌غربی گفت: بنابراین در این محورها، تردد تنها از طریق زنجیرچرخ امکان پذیر است چون بدون آن به هیچ وجه امکان تردد وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تصریح کرد: از سوی دیگر باید از هرگونه سفر غیرضروری به جد پرهیز کنند تا محورها به حالت عادی بازگردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز از استقرار 68 اکیپ سیار و ثابت در محورهای مواصلاتی استان  خبر داد .

ارسلان شکری افزود : این اکیب ها با 523 دستگاه ماشین آلات در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و کار نمک پاشی و برف روبی را انجام می دهند .

وی گفت : 900 نفر نیروی انسانی در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و 45 هزار تن نمک نیز در این محورها ذخیره سازی شده است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار