به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی نشست خبری رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 04 August 2019

تشریح عملکرد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس این نهاد انقلابی
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ امین رستم زاده رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: برای راه‌اندازی گلخانه هوشمند به مساحت ۶ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در استان پیشنهاداتی مطرح شده که جزء طرح‌های منتخب اقتصاد مقاومتی است.
رستم‌زاده، رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی طرح‌های دست اقدام جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت : برای راه‌اندازی گلخانه هوشمند به مساحت ۶ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان پیشنهاداتی مطرح شده که جزء طرح‌های منتخب اقتصاد مقاومتی است.

اوبا بیان اینکه سه آزمایشگاه معتمد محیط زیست، آزمایشگاه همکار استاندارد و تحقیقات صنعتی و ازمایشگاه همکار معاونت غذا و دارو جزء آزمایشگاه‌های جهاد دانشگاهی است، افزود: از این تعداد، آزمایشگاه همکار معاونت غذا و دارو در حال طی کردن مراحل اخذ مجوز است.
تشریح عملکرد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس این نهاد انقلابی

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود یک دستگاه جذب اتمی با دامنه ۲۶ لامپ برای آزمایش فلزات در آزمایشگاه‌های جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: در آزمایشگاه‌های جهاد دانشگاهی ۵۰۰ نوع آزمون انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در ادارات و بخش خصوصی شاغل هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۵۰ نفر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در ۱۰ رشته در این مرکز مشغول تحصیل هستند و این مرکز رتبه هفت دانشگاه های علمی و کاربردی کشور را دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در یک سال گذشته فضاهای آموزشی در سطح استان از ۶ هزار مترمربع به ۱۲ هزار مترمربع افزایش یافته است، گفت: پنج هزار نفر از خدمات تخصصی درمانگاه جهاد دانشگاهی استان از سال ۹۶ تا به حال بهره‌مند شده‌اند و در درمانگاه دیابت جهاد دانشگاهی با ترمیم زخم ۲۵۰ نفر از قطع عضو آنها مانع شده است.
در پایان مراسم از تلاش ها و زحمات یک ساله خبرنگاران و عکاسان حوزه جهاد دانشگاهی نیز تجلیل شد.
تشریح عملکرد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس این نهاد انقلابیتشریح عملکرد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس این نهاد انقلابیتشریح عملکرد جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در آستانه سی و سومین سالگرد تاسیس این نهاد انقلابی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار