دانشجوی دانشگاه شهید مدنی شامگاه روز جمعه پس از چند روز کما در اثر سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۲۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 25 April 2015

سایت محلی تبریز بیدار در گزارشی از مرگ یک دانشجو به دلیل نبود امکانات خبر داد ، بنابر اطلاعاتی که بدست خبرنگار رسیده است س م اهل شهرستان خوی و دانشجوی مقطع دکتری رشته شیمی بوده است و از کودکی به علت تصادف سابقه بیماری مغزی داشته است.

شنیده ها حکایت از کمبود امکانات درمانی دانشگاه و تشخیص نادرست بیمارستان آذرشهر در خصوص بیماری وی دارد.

دانشجویان دانشگاه شهید مدنی در پاسخ به سوالات خبرنگار تبریز بیدار در خصوص علت فوت این دانشجو توضیح دادند که حدود یک هفته قبل بدلیل سرگیجه و وخامت حال این دانشجو وی را به بیمارستان آذرشهر انتقال داده اند که پزشکان این بیمارستان در تشخیص ابتدایی مشکل وی را به اشتباه مسمومیت تشخیص داده و پس از تزریق سرم وی را مرخص کرده اند. با توجه به عدم بهبود حال س م ، این بار وی را به یکی از بیمارستانهای تبریز انتقال داده اند که بدلیل تشخیص دیرهنگام ضایعه مغزی، این دانشجو پس از عمل جراحی به حالت کما رفته است و نهایتا پس از چند روز جان خود را از دست داده است.

برخی از دانشجویان این دانشگاه با اعتراض به کمبود امکانات درمانی دانشگاه و بسته بودن درمانگاه دانشگاه در ساعات غیر اداری، به سابقه مکرر تشخیص های اشتباه بیمارستان آذرشهر اشاره کرده و خواستار رسیدگی نسبت به موضوع شدند.

گفتنی است که دانشجویان دانشگاه شهید مدنی بدلیل بسته بودن درمانگاه دانشگاه در ساعات غیر اداری در مواقع بیماری با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند که واقعه غم انگیز اخیر تنها یکی از این موارد می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار