آیین معارفه مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 06 June 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  در مراسمی که با حضور جمعی از علمای شیعه وسنی آذربایجان غربی  در ارومیه  برگزار شد حجت الاسلام سید آزاد موسوی به عنوان مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات حجت الاسلام فعال آذر قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم به تبیین ویژگی های معمار کبیر انقلاب پرداخت و گفت: ایمان به خداوند و هدف متعالی و امیدوار بودن به نصرت الهی  دو خصیصه مهم امام راحل در حرکت انقلابی است که باید مورد توجه نسل های مختلف قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی  در ادامه افزود: جدال حق و باطل از اول تاریخ در جریان بوده است و همچنان نیز ادامه خواهد داشت که باید با الهام گرفتن از آموزه های امام راحل و انقلاب اسلامی با وحدت کلمه در برابر باطل بایستیم و دین الهی را یاریگر باشیم.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور نیز در این آیین گفت :  وحدت شیعه و سنی زمینه ساز پیروزی در میادین مختلف است

حجت الاسلام لطفیان گفت: براساس منویات امام خمینی (ره )، وحدت کلمه ،عامل شکست رژیم طاغوت و حرکت مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار