معاون امور مجلس رئیس جمهور؛
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت:دولت با تاکید بر شعار رهبر معظم انقلاب برای سال جاری به دنبال مهار تورم و گرانی در جامعه است.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ 20 May 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون امور مجلس رئیس جمهور به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به این که دولت سیزدهم با صادرات نفتی و غیر نفتی و حمایت از مراکز تولیدی راکد و نیمه راکد درصدد رشد و توسعه اقتصادی است گفت: تورم و گرانی در جامعه وجود دارد و دولت با تاکید بر شعار رهبر معظم انقلاب برای سال جاری به دنبال مهار تورم و گرانی در جامعه است.

حسینی ایجاد وزارت بازرگانی و کنترل قیمت‌ها و نظارت تخصصی بر قیمت‌ها در داخل را یک تصمیم مهم دولت برای مهار تورم دانست و عنوان کرد: ۴۸ طرح بزرگ نفتی و گازی و صنایع بزرگ را دولت شروع کرده است و نتایج آن در آینده‌ای نزدیک مشاهده می‌شود.

وی با بیان این که ایران هفت درصد معادن دنیا را دارد و این یک ظرفیت بالقوه مهمی در این زمینه است خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم موضوع معادن در کشور است و یک نهضتی برای اکتشاف ذخایر موجود شروع شده که معادن آذربایجان غربی یکی از این ظرفیت‌های مهم هستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور توافق رئسای جمهور ایران و روسیه و ایجاد راه آهن آستارا به رشت را یک ظرفیت بزرگ ترانزیتی در کشور عنوان کرد و گفت: تقویت بازارچه‌های مرزی در استان‌های مرزی یکی دیگر از سیاست‌های دولت برای گشایش‌های اقتصادی و رونق در این زمینه است که آذربایجان غربی نیز نقش بسزایی در این مورد دارد.

حسینی تصریح کرد: دولت سیزدهم ساماندهی مرز‌ها را به عنوان یک ضرورت در استان‌های مرزی انجام می‌دهد که در این زمینه نیز تفویض اختیارات لازم به استانداران خصوصا استانداران مرزی انجام شده است که نتایج خوب آن قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار