عضو کمسیون عمرانی شورای شهر خوی در گفتگو با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی از کاهش هزینه عملیات عمرانی شهر با هماهنگی در اجرای پروژه ها خبر داد .
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ 23 November 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ، محمد بهجتی گفت : با توجه به اینکه عملیات اجرای شبکه های آب و فاضلاب مستلزم تخریب و حفاری آسفالت می باشد با هماهنگی این دو ارگان و اطلاع شهرداری از پروژه های اولویت دار شرکت آب و فاضلاب می توانیم در راستای کاهش هزینه اقدام کنیم .
بهجتی افزود : این هماهنگی با معاونتهای آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب و معاونت عمرانی شهرداری خوی می تواند تا حد زیادی هزینه ها را کاهش و باعث حفاریهای مجدد نگرد .
رئیس کمسیون ترافیک شورای اسلامی شهر خوی تصریح کرد : این دو نهاد از مردم و برای مردم خدمت می کنند و اگر هماهنگیهای لازم انجام گیرد از مشکلات مردم شهر نیز کاسته خواهد شد.
وی از آمادگی شورای اسلامی و شهرداری خوی جهت واگذاری زمین جهت حفر چاه به منظور تامین آب شرب شهر خود خبر داد و خاطر نشان کرد : با توجه به خشکسالی های اخیر و نیاز به تامین آب شرب مردم شهر خوی در کوتاه مدت آمادگی این را داریم تا با شرکت آب و فاضلاب همکاری نمائیم .
بهجتی افزود : نصب انشعابات فاضلاب در شهر خوی از ضروریات است و ما هم تلاش میکنیم با همکاریهای لازم زمینه را برای صدور مجوزهای حفاری فراهم نمائیم .
عضو شورای شهر خوی با اشاره به عملکرد شرکت از ابتدای سالجاری گفت : با توجه به مشکلات موجود شرکت آب و فاضلاب خوی عملکرد مطلوبی داشته و این مهم از ملاقاتهای مردمی که هر هفته در ساختمان شورا انجام می گیرد قابل لمس است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار