فریاد بی نفسی مردم ایلام از گلوی جناب خان؛
جناب خان عروسک بامرام و به قول خودی ها دم گرم برنامه خندوانه هم ثابت کردکه بیشتر از خیلی از حضرات سر تا پا مدعای مدافع حقوق مردم بیشتر به فکر مردم محروم ایلام می باشد
کد خبر: ۲۴۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 07 June 2016
جناب خان عروسک بامرام و به قول خودی ها دم گرم برنامه خندوانه هم ثابت کردکه بیشتر از خیلی از حضرات سر تا پا مدعای مدافع حقوق مردم بیشتر به فکر مردم محروم ایلام می باشد.
در برنامه زنده ی خندوانه که دیروز و با حضور رضا کیانیان بازیگر توانمند سینمای ایران روی آنتن رفت جناب خان این عروسک خون گرم و باصفای آبادانی حق مطلب را ادا کرده و داد مردم ایلام را به گوش مسئولین رساند.
جناب خان در این برنامه زنده که جز پربیننده ترین برنامه های تلوزیون است به صورت مستقیم و بی پرده از نفس های در سینه حبس شده ی مردم ایلام به علت گرد و خاک سخن گفت و از مسئولین خواست تا به این درد مردم رسیدگی کنند.
جناب خان دوست داشتنی که هنوز عشق احلام را در دل دارد ثابت کرد که مرام آبادانی او اصیل بوده و تریبونش تنها در اختیار خوزستان نیست.
این عروسک سرزنده وشادابی که امروز نقل محافل شاد ایرانی است به خوبی نشان داد که بیان مشکلات مردم از صدا و سیما یک انفجار انتهاری نیست که بسیاری از آن هراس دارند.
رامبد جوان مجری توانمند برنامه خندوانه و رضا کیانیان بازیگر مهمان برنامه هم از وضعیت هوای ایلام ابراز تاسف کرده و از مسئولین خواستند به این مشکلات رسیدگی کنند.
جناب خان در ادامه گهر ریزی های خود در مورد ایلام را با خواندن یک شعر زیبای کردی تکمیل کرده و بدینگونه جای خود را در دل مردم ایلام ابدی کرد.
انجمن های مردمی و غیر مردمی و بالایی و پایینی ایلام در بیانیه های مختلفی از جناب خان تقاضا کردند مهر احلام را فراموش کرده و با قبول همسری زرینه خانوم از ایلام رسماً داماد مردم این استان خونگرم شود.
مردم ایلام از دیرباز برای داماد و خصوصاً داماد غیر بومی ارزش و اعتبار زیادی قائل هستند.
به هر حال جناب جناب خان با این عمل خود درس بزرگی به مسئولین کشوری و استانی داد.فریاد مردمی که هوا برای نفس کشیدن آنها واقعا کم است این بار از گلوی یک عروسک ساده و بی پیرایه بیرون آمد.باشد که این فریاد به جایی رسیده و گره از مشکلات مردم ایلام باز کند.
یک کمپین در ایلام راه اندازی شده تا ضمن سپاس و قدردانی از حس نوع دوستی جناب خان از ایشان برای سفر به ایلام و قبول ازدواج با زرینه ی ایلامی دعوت به عمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار