مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی مطرح کرد

روند رسیدگی به شکایات مردمی، تعهد تعزیرات حکومتی به شفافیت و عدالت در آستانه نوروز

گروه استان‌ها- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: تعزیرات حکومتی به محض دریافت شکایات مردمی روند رسیدگی به آنها را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 17 March 2025

روند رسیدگی به شکایات مردمی، تعهد تعزیرات حکومتی به شفافیت و عدالت در ایام نزدیک عید

حسین نجف‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک در ارومیه، اظهار داشت: این روند شامل بررسی دقیق گزارشات و اعزام گشت‌های سیار به محل تخلفات است و هدف از این اقدام به حداقل رساندن زمان پاسخگویی و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان است.

وی افزود: شکایات می‌توانند به صورت تلفنی حضوری یا از طریق سامانه اینترنتی ثبت شوند و در صورتی که گزارش صرفاً به اعلام تخلف واحد مربوط باشد تیم گشت سیار به سرعت به محل اعزام می‌شود و این تیم‌ها در صورت مشاهده تخلف اقدام به تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه‌های مربوطه خواهند کرد.

نجف‌زاده گفت: اگر گزارش‌دهنده خواستار احقاق حق و جبران خسارت باشد مدارک و مستندات او به مراجع کارشناسی ارسال می‌شود و پس از تایید تخلف پرونده به شعبه صالح ارجاع و روند رسیدگی آغاز می‌گردد و تمامی این مراحل بدون هیچ هزینه‌ای انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: تعزیرات حکومتی تاکید دارد که رسیدگی به شکایات باید به سرعت و با دقت انجام شود تا اعتماد مردم به این نهاد حفظ گردد و این روند، بخشی از تلاش‌های تعزیرات برای ایجاد یک بازار عادلانه و شفاف است.

وی افزود: تعزیرات به مردم اطمینان می‌دهد که تمامی اطلاعات ارائه شده به صورت محرمانه نگهداری می‌شود و هیچ گونه فشاری بر گزارش‌دهندگان وجود نخواهد داشت و این اقدام به منظور تشویق مردم به همکاری در نظارت بر بازار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار