استاندار آذربایجان غربی: دفاع مقدس همواره یک سند افتخار و عزت برای ایران اسلامي است.
کد خبر: ۹۹۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ 09 September 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در جلسه ی شورای هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با به ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان رویدادی افتخار آفرین در تاریخ این سرزمین، گفت: هرگونه کوتاهی دستگاه های اجرایی در پاسداشت این رویداد بزرگ غیرقابل قبول است گفت: دفاع مقدس برای ملت ایران که توانسته بود از استکبار رهایی یابد و با کمترین امکانات در برابر قدرتهای جهانی ایستادگی کند، همواره یک سند افتخار و عزت است.


شهریاری افزود: نسل امروز و فردا باید به درستی از ابعاد این دفاع مقدس اطلاع یابد و این امر به برنامه هایی اقناعی، باور پذیر و موثر نیاز دارد. تبیین دفاع مقدس با یکسری برنامه های صوری و صرفا از سر رفع تکلیف به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکا گرامیداشت این رویداد ارزشمند که به یاری خدا و به همت مردم ایران شکل گرفت یک ضرورت است ودیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و اجرای برنامه های موثر با لحاظ قرار دادن شرایط کرونایی را مورد تاکید قرار داد.


سرهنگ وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای اسلامی نیز در این جلسه با تشریح برنامه های عمومی و مشترک که از طریق کمیته ها و اعضای ستاد بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس برگزار خواهد شد ، تجلیل از ۴۰ هزار پیشکسوت نیروهای مسلح، جانباز،آزاده،رزمنده بسیجی و جهادگران دفاع مقدس ،دیدار از خانواده های شهدا،تجلیل از سربازان، تجلیل از خانواده های شهدا و مدافعین سلامت، تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان و طلاب نخبه،تبیین نقش وحدت ملی در طول هفته از طرق مختلف ،تجلیل از عشایر مرز دار و جهادگران و پرسنل نیروهای مسلح و پیشمرگان مسلمان کُرد و چندین برنامه ی دیگر رااز برنامه های شاخص در این هفته نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار