عباسی فرماندار خوی گفت : بمناسبت هفته دولت ۷۱ طرح ( عمرانی ، تولیدی ، خدماتی ، کشاورزی و صنعتی ) در خوی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 23 August 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حسین عباسی فرماندار خوی با تسلیت ایام شهادت امام حسین ع و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر ، با تشریح طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت گفت : در هفته دولت سال ۴۰۰ ، ۷۱ طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۱۱۹.۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با کرونا در اجرای این برنامه ها اظهار داشت: ۳۳ طرح عمرانی با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان و ۳۸ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۲۱۲ نفر و سرمایه گذاری ۳۶.۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی افزود : افتتاح کلینیک تخصصی و مرکز تشخیص و غربالگری بیماران سرطانی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اکبرآباد و یزدکان، پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهر دیزج دیز و قیله لیق ازجمله پروژه های بخش بهداشت و درمان هفته دولت می باشد .
فرماندار خوی اظهارداشت: همزمان با هفته دولت بهره برداری از آسفالت راه روستایی پسک- بدلان و محور روستای بلجوک، افتتاح آموزشگاه ابتدایی ۶ کلاسه در روستا قشلاق، بهره برداری از ۹ طرح آبیاری کم فشار و یک سامانه ضد تگرگ در بخش کشاورزی واقع در روستای قینر علیا آغاز می‌شود.

حسین عباسی تاکید کرد: بهره برداری از واحد تولیدی کارتن سازی در شهرک صنعتی و واحد تولید محصولات لاستیکی و کفپوش در ناحیه صنعتی ایواوغلی با اشتغال زایی ۲۰ نفر و با اعتبار ۱۱.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در خوی میباشد.
لازم به ذکر است : دیگر طرح های بخش های مرکزی ، ایواوغلی ، صفائیه و قطور در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار