نهاد‌ها، سازمان‌ها و شخصیت‌های آذربایجان غربی به مناسبت ۱۷مردادماه روز خبرنگار، در پیام‌هایی روز خبرنگار را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۸۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 08 August 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، نیاز جامعه امروز را شفافیت، آگاهی، روشنگری و همچنین تقویت امید به آینده و افزایش اعتماد دانست و اعلام کرد : خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند در این عرصه بسیار مؤثر باشند. آنچه که آنان را در این مسیر موفق می‌دارد، حق طلبی و حق‌گویی و دوری از معادلات ناصواب است.

استاندار آذربایجان غربی در پیامی گفت : خبرنگاران توانسته اند با استفاده از ظرفیت شگرف خود افکار عمومی جامعه را هدایت و با شناخت نیازهای مردم و انتقال دو سویه انتظارات، خواست ها و نیازها بین مردم و مسئولان نقش قوی خود را در تعالی جامعه و کشور ایفا کنند.

نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز با تبریک این روز آورده اند: خبرنگاران با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف ازجمله در تلخکامی بروز و شیوع کرونا، به رسالت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم و مسئولین، به خوبی پیام رسانی و روشنگری نمودند.

سپاه شهدای استان نیز در پیام خود اصحاب رسانه و خبرنگاران را بازیگران موثر در تبدیل تهدیدها به فرصت‌های تاریخی و طلایی دانسته و آورده است : خبرنگاران؛ پژواک وحدت و یکپارچگی ایرانیان در صیانت از مصالح، منافع و امنیت ملی هستند.

سایر نهادها، دستگاه ها و ادارات استان نیز در پیام های جداگانه ای، رسانه را زبان گویا، چشم بینا و وجدان آگاه جامعه و خبرنگاران را حافظان و نگهبانان این زبان گویا ، خواندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار