عباسی فرماندار خوی گفت: خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم در کنترل بیماری کرونا نقش بسزایی دارند .
کد خبر: ۹۸۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 08 August 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا وروز خبرنگار با حضور فرماندار ، اعضای ستاد مبارزه با کرونا وخبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری خوی تشکیل شد .
حسین عباسی فرماندار خوی در این جلسه گفت : خبرنگاران در حل مشکلات جامعه همیشه در کنار مسئولین هستند و در آگاهی بخشی به مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا نقش بسزایی داشته و دارند و تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس باید به همکاری خود در این زمینه ادامه دهند .

وی به نقش خبرنگاران در تشویق و جذب سرمایه گزاران نیز اشاره کرد و گفت: پتانسیل های سرمایه گزاری در شهرستان خوی بسیاربالا است که خبر نگاران این شهر،در این زمینه نقش بسزایی دارند وبا قلم فرسایی، سرمایه گزاران را به این شهر دعوت کنند .

فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی نیزدر این جلسه با اشاره به اینکه ،وضعیت واکسیناسیون در شهرستان خوی نسبت به شهر های دیگر استان با سرعت بیشتر انجام می گیرد،گفت: تا به امروز بیش از۱۸ درصد جمعیت خوی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته که در مقایسه با میانگین کشوری از وضعیت بهتری برخوردار است.
مقدم اظهارداشت:مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کاهش این بیماری همکاری کنند تا شهرمان از وضعیت قرمز به وضعیت سفید در بیاید.
او در ادامه با بیان اینکه در این شهرستان تا به امروز ۵۶هزار و۵۲۰ دزواکسن تزریق شده است ،گفت: آمار واکسیناسیون جمعیت در این شهرستان ۷۵ الی ۸۰ سال۷۴ درصد ـ ۷۰ الی ۷۵ سال، ۷۱ درصد ـ ۶۵ الی ۷۰ سال، ۵۵ درصد ـ ۶۰ الی ۶۵ سال، ۵۸ درصد ـ ۵۵ الی ۶۰ سال، ۵۲.۸ درصد و ۵۰ تا ۵۵ سال، ۲۹ درصد می باشد.
مقدم تصریح کرد: دو مرکز واکسیناسیون در دو سالن ورزشی و یک سالن ویژه به واکسیناسیون فرهنگیان درشهرستان خوی دایر شده است که با اعلام وزارت بهداشت برحسب سن مردم به موقع واکسن خود را دریافت می کنند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی نسبت به عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم گله کرد و اظهار داشت: متاسفانه عادی انگاری زیادی در نزد مردم به چشم می خورد و شرکت در مراسم عروسی و حضور در تجمعات به تداوم وضعیت قرمز این شهرستان دامن می زند .
در پایان مراسم خبرنگاران خوی توسط فرماندار ، رئیس دانشکده علوم پزشکی و دیگر مسئولین حاضر در جلسه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار