امام جمعه دهلران؛
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : خدمات و اقداماتی که منابع طبیعی در گرمای بالای 50درجه به صورت جهادی و شبانه روزی در سطح شهرستان انجام میدهد قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۸۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 27 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت اسلام سید محسن موسوی در جمعه رئیس وکارکنان اداره منابع طبیعی دهلران که به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی در سال ۵۸ پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد گفت: نماز و نماز جمعه از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نماز ارتباط با خدا متعال است؛ گفت: نماز جمعه یکی از مهترین رویداد هاو تجمعات مسلمانان و نمایشی از قدرت سیاسی اجتماعی اسلام است که باید هرچه باشکوه‌تر انجام شود.

امام جمعه دهلران ادامه داد: همانگونه که پیامبر اسلام (ص) فرمودند، نماز جمعه ثواب حج را دارد و لذا تقارن پنجم مرداد با ماه ذی الحجه فرصت خوبی برای بهره مندی از آثار و برکات معنوی این فریضه عبادی و سیاسی است.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود عنوان کرد: در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی در سطح شهرستان هستیم که قابل تقدیر است.

حجت اسلام موسوی تصریح کرد: توسعه نهالستان، افزیش درختان دست کاست و اقدامات بیابان زدایی که در سطح شهرستان انجام شده یک کار جهادی است و باید تداوم داشته باشد.

در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: تلاش مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان توسعه و حفاظت از عرصه‌های مختلف منابع طبیعی است.

نصراله پارسه ضمن تبریک پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب گفت: وحدت و همگرایی را یکی از مهمترین دستاوردهای نماز جمعه در بین مسلمانان الخصوص کشور ما است.

وی ادامه داد: منابع طبیعی حسب وظیفه ذاتی خود علاوه بر حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی تلاش کرده همواره در کنار مردم باشد.

پارسه به مشکلات تنش آبی خوزستان اشاره کرد گفت: حسب دستور مدیرکل منابع طبیعی استان ودر راستای خدمت به مردم چندین دستگاه تانکر برای آب رسانی به شهر و روستای استان خوزستان اعزام کرد تا توانسته باشد در این شرایط سخت در کنار مردم باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران اظهار داشت: توسعه نهالستان دهلران و تولید یک میلیون ۲۰۰ هزار اصله نهال در راستای شعار سال رهبری برای اولین بار در شهرستان این میزان نهال تولید شده است.

وی افزود: این میزان نهال تولید شده علاوه بر تأمین نیاز ایجاد کمر بند سبز، ایجاد باد شکن مزارع و زراعت چوب در بین دیگر شهرستان های و مردم در سال جاری توزیع خواهند شد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار