خطبه‌های آتشین از تریبون نماز جمعه گچساران و قلعه رئیسی و دیشموک توسط ائمه جمعه تنها تکیه گاه و امید مردم در برابر بی عدالتی‌ها و کم کاری‌ها بود.
کد خبر: ۹۸۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 27 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد فارس نوشت ؛ امروز ۵ مرداد مصادف با چهل و دومین سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله سید محمود طالقانی در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران است.
نماز جمعه میراث ماندگار امام راحل عظیم الشأن بود که برکات زیادی از جمله برای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون داشته است.
در سال‌هایی که شاهد حاکمیت تک صدایی در استان و خود محوری به خصوص در هشت سال اخیر بودیم نماز جمعه از معدود تریبون‌هایی بود که در مقابل خودمحوری افراد سودجو ایستادگی کرد.
خطبه‌های آتشین از تریبون نماز جمعه گچساران و قلعه رئیسی و دیشموک توسط ائمه جمعه تنها تکیه گاه و امید مردم در برابر بی عدالتی‌ها و کم کاری‌ها بود.
ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد صدای رسای مردم مستضعف و محروم استان در ۸ سال اخیر بودند و تخلف‌های ریز و درشت و عدیده در استان مثل بکارگیری‌های فله ای و طایفه‌ای، بکارگیری مدیران متخلف و ضعیف و ایجاد شکاف میان مناطق گرمسیری و سردسیری را فریاد زدند.
خطبه‌های غرای حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در روزگار تک صدایی، بی‌انصافی و بی‌عدالتی و غربت نیروهای انقلابی و فریاد محرومیت قلعه رئیسی توسط حجت الاسلام صلواتی و دلگرم کردن جوانان به زندگی و امید بخشی توسط حجت الاسلام وحدانی‌فر و روشنگری عبودی و افشار در هشت سال اخیر تنها بخشی از خدمات این تریبون مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار