فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: برخی ادارات این شهرستان در بخش فرهنگی ضعف مدیریتی دارند.
کد خبر: ۹۸۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از ایسنا ، دارا کریمی‌نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دهدشت که به مناسبت سالروز نماز جمعه برگزار شده بود اتحاد و انسجام را دو امر مهم در برگزاری نماز جمعه دانست و اظهار کرد: برگزاری نماز جمعه یک اعتماد اجتماعی است که هر هفته اتفاق می‌افتد.
فرماندار کهگیلویه با توجه به حضور جوانان و مجموعه افرادی که بدون هیچ فراخوانی در نماز جمعه شرکت می کنند، گفت: هر جایی که قشر جوان بیشتر باشد آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد بود و نهاد نماز جمعه می‌تواند به روند توسعه کمک کند.
کریمی‌نژاد با توجه به عدم حضور برخی مدیران در جلسه بیان کرد: مدیری که معاون خود را به جلسات می فرستد صرفا برای رفع تکلیف است.
وی با بیان اینکه از برخی ادارات قطع امید کردیم گفت: در بحث مسئله فرهنگی برخی ادارات با همه امکاناتی که داشتند نتوانستند کمکی کنند این دیگر بودجه نبود؛ این ضعف مفرط مدیریتی است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه شهردار کنونی خدمات خوبی انجام داده، گفت: امیدواریم شورای بعدی شهردار توسعه محور انتخاب کند.
به گزارش ایسنا؛ کریمی نژاد انتخاب امام جمعه دهدشت از بین ۹۰۰ ائمه جمعه در کشور برای سخنرانی زنده در شبکه یک سیما را یک برند برای استان و شهرستان دانست و اظهار کرد: این اعتماد به نسل جوان است و حرف ما خریدار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار