سردار خرّم در مجمع عالی بسیج:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فرهنگ جهادی برای رفع مشکلات سیاسی و اقتصادی ضروری است.
کد خبر: ۹۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 20 September 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اروم نیوز،سردار عابدین خرّم امروز در مجمع عالی اقشار بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان و شکل گیری از جنگ تحمیلی نشان داد که حراست از انقلاب نیاز به جانفشانی دارد، افزود: این رسالت خطیر را بسیجیان بر عهده گرفته و نشان دادند که تردیدی به خود راه نداده و نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ناتوی فرهنگی دشمنان با حضور بسجیان و با لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری قابل شکست است، افزود: اعضای مجمع عالی بسیج با فرماندهان خود پیمان می بندند در خط ولایت و اشارات مقام معظم رهبری بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه 9 کارگروه تخصصی در اقشار بسیج تشکیل شده است، یادآور شد: کار گروه اقتصادی با حضور برادران بسیجی نخبه برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل کارگروه های سیاسی،فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، سلامت، تربیتی و اخلاقی و علمی پژوهشی و بانوان، گفت: این کارگروه ها به عنوان اتاق فکر در بخش های مختلف است که بازوی فکری این مجمع بوده و نقاط قوت و ضعف استان و جامعه هدف را آسیب شناسی می کنند.

سردار خرّم با تاکید بر اینکه اعضای این مجمع با ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات، تعامل و مطالبه گری از مسئولان را نیز جزو اهداف خود دارند، یادآور شد: ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات در عرصه‌های گوناگون یکی از مهم‌ترین کارکردهای کارگروه‌های اقشار بسیج در آذربایجان غربی است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه نفوذ سیاسی و نفوذ فرهنگی عرصه ای است که دشمن نشانه رفته است، گفت: نفوذ در تصمیم گیری و نفوذ در اعتقادات و ارزش ها از توطئه های دشمنان است که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های رزمندگان و بسیجیان در حال حاضر امنیت مناسبی در استان حاکم است گفت: با این حال در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی مشکلاتی داریم که با حضور بسیج و نیروهای انقلابی این موضوع نیز قابل رفع است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی بر ضرورت فرهنگ جهادی در این عرصه تاکید کرد و گفت: جوانان این مرز و بوم آماده مقابله با توطئه های دشمنان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار