فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: توسعه کشاورزی صنعتی موجب رونق کشاورزی و صادرات محصولات منطقه می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 13 July 2021

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: توسعه کشاورزی صنعتی موجب رونق کشاورزی و صادرات محصولات منطقه می‌شود.

سردار حسن شاهوارپور  در جریان بازدید از مجتمع تولیدی و صادراتی هلدینگ رحمت تجارت شهرستان دزفول افزود: تبدیل کشاورزی به صنعت که در این مجتمع تولیدی صادراتی انجام می‌شود زمینه رونق کشاورزی و ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه توسعه چنین شرکت‌هایی موجب امید بخشی به جوانان شده و از مهاجرت بی‌رویه به حاشیه شهرها جلوگیری می‌کند گفت: روند صادرات محصولات کشاورزی که این مجموعه در پیش گرفته باید تداوم یابد.
مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت نیز گفت: تلاش ما در این مجموعه خدمت به کشاورزان شمال خوزستان و استان های همجوار ، صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و قطر ، تولید برنج با برند رحمت تجارت و توزیع گسترده در سطح کشور با نام دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
داوود رحمتی، توسعه صادرات کشاورزی را از اهداف مدیریت هلدینگ دانست و افزود: صنایع تبدیلی حلقه مفقوده تولید محصولات کشاورزی است.
فریدون غلامی مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام بخش مرکزی دزفول نیز گفت: تلاشی که در مجتمع هلدینگ رحمت تجارت صورت می‌پذیرد تلاشی جهادگونه است است و این تلاش‌ها در جهت خودکفایی کشور در برخی از محصولات، قابل تقدیر است زیرا موجب بی اثر شدن تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شود.
کرامت رحمتی رییس هیات مدیره مجتمع کارخانجات رحمت تجارت نیز تولید خوراک دام مورد نیاز دامپروری‌های کشور را از فعالیت‌های مهم این هلدینگ برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش جوانان متعهد این مجموعه ، روند احداث گام‌های بعدی این مجتمع آغاز و در راستای اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی کشور گام‌های بهتری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار