در بهارِ امسال
میزان فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در بهارِ امسال ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 10 July 2021

معاون فروش و بازاریابی شرکت ذوب آهن اصفهان، پرفروش‌ترین محصول این شرکت در بازار داخلی را تیرآهن و در بازار صادراتی شمش کالایی بیان کرد و گفت: شرکت ذوب آهن اصفهان در ۳ ماهه نخست سال جاری فروش بازار داخلی و خارجی برابر با ۷۰ هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال داشته که رشدی ۱۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بهزاد کرمی افزود: از این میزان ۳۸ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال مربوط به فروش داخلی و میزان صادرات آن ۳۷ هزار و ۳۳۱ میلیارد ریال است که شامل ۱۷۳ هزار و ۷۰۱ تن تیرآهن، ۶۴ هزار و ۴۱۲ تن میلگرد، ۱۲ هزار و ۹۳۳ تن کلاف، ۷ هزار و ۴۷۷ تن شمش کالایی، ۱۳ هزار و ۶۸۰ تن ریل و ۲ هزار و ۳۵۱ تن دیگر محصولات (نبشی، ناودانی و...) می‌شود.

وی ادامه داد: میزان فروش شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در خردادماه ۱۴۰۰ برابر با ۲۶ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال بوده که سهم بازار داخل ۱۴ هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال بوده است.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار