امام جمعه پردیس:
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: ارتش تروریستی آمریکا در حال نقل مکان از بزرگترین پایگاه‌های نظامی خود در قطر به اردن است و این کشور در غرب ‌آسیا بدترین روزهای انزوای خود را می‌گذراند.
کد خبر: ۹۷۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 09 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام «سید حسین حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: عملیات فریب آمریکا برای نجات از انزوا در غرب آسیا و نقل و انتقالات مخفیانه‌ است و ابر قدرت اول دنیا امروز در همه کشورهایی که بیشترین هزینه را کرده و چند هزار کشته و مجروح داده است، تنهاتر از همیشه است.

وی ادامه داد: عراق، سوریه، افغانستان و حتی پاکستان آماده پذیرش ارتش این کشور نیستند و فرماندهان ارتش آمریکا حتی از ماندن در قطر هم بیم دارند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: برای نجات از این مخمصه و انزوا، جابجایی‌های تاکیتکی به عنوان عملیات فریب توسط آمریکا در حال انجام است و خروج از افغانستان تا حدودی فضای ضدآمریکایی در افغانستان را تلطیف خواهد کرد و درگیری‌های داخلی می‌تواند خیال آمریکا را موقتا راحت کند.

حسینی افزود: خروج از قطر و اردوکشی به اردن هم تا حد زیادی ارتش تروریستی آمریکا را از تیررس نزدیک ایران دور می‌کند و هم با حضور ارتش آمریکا در اردن می‌تواند بر فلسطین، سوریه، عراق و مصر تسلط بیشتری داشته باشد و نیز بر آبراهه تجاری بسیار مهم شرق تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: در این نقل و انتقالات که در بی‌خبری انجام می‌شود یک پیام بزرگ نیز نهفته است و آن این‌که پیروز این میدان ایران انقلابی است و این ایران است که می‌تواند بعنوان محور مقاومت و کشور اول منطقه نقش محوری خود را در توافقات دوجانبه و چند جانبه منطقه‌ای تثبیت کند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به مشکل قطع برق، توضیح داد: گرمای هوا که در نیم قرن اخیر بی‌سابقه بوده و تداوم خشکسالی که از سال‌های قبل آغاز شده است، باعث شده اغلب قریب به‌اتفاق نیروگاه‌های برق آبی از مدار تولید خارج شوند که حدود ۱۴ درصد برق کشور را شامل می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: قطع آب، توقف آسانسور در آپارتمان ها، آسیب رسانی به وسایل برقی، اختلال در وضعیت بیمارانی که برای درمان نیاز به برق دارند، خسارات تعطیلی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در مناطق صنعتی برخی از مشکلاتی است که بابت قطع برق برای مردم ایجادشده است.

حسینی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و برق، گفت: از ائمه محترم جماعات، هیات امناهای مساجد، مسئولان هیات ها و حسینیه ها درخواست و انتظار دارم که در ساعات اوج مصرف، از برق استفاده حداقلی داشته باشند و به مردم عزیز هم توصیه کنند.

وی ادامه داد: به ادارات و نهادها هم توصیه اکید می کنم که برای کاهش مصرف برق و مصرف دستگاه‌های سرمایشی در ساعات اول صبح و در اوقات تعطیلی کار بیشتر مراعات بکنند.

وی با بیان اینکه از منظر رهبر معظم انقلاب مقوله‌ی «کتابخوانی» و «تربیتِ کودک» ناظر به‌آینده بوده و از عوامل مهمِ رشد و پیشرفت ملت است، اظهار داشت: . باید توجه داشت که تهاجم فرهنگی دشمن به دنبال اثر گذاری بر ذهن، فرهنگ، رفتار و سبک زندگی کودک و نوجوان و جوان ایرانی است تا نظام ارزشی خود را تحمیل کند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در مقابل جریان تهاجم فرهنگی و نفوذ فکری و فرهنگی دشمن میتوانیم از قصه گویی بهترین بهره را ببریم و مهم‌ترین هدف در فعالیت‌های قصه‌گویی ایجاد و تقویت ایمان است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار