امام جمعه موقت ورامین:
امام جمعه موقت ورامین گفت: امید است، دولت آینده مدیران توانمند، مؤمن متعهد و جهادی به کار گیرد، تا زمینه ساز خدمت بیشتر به مردم باشند.
کد خبر: ۹۷۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 09 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) گفت: امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از توقعات در ازدواج‌ها کاهش یافته است، لازم است جوانان و خانواده‌ها در ازدواج وعده‌های الهی را از یاد نبرند و تنها به توان خود تکیه نکنند و بدانند، خداوند وعده یاری در ازدواج را داده است.

وی گفت: والدین نیز بدانند، که می‌بایست، دست از سختگیری‌های بی‌جا بردارند، چرا که آن‌ها خود نیز در ازدواج فرزندانشان مسئولیت جدی دارند، جوانان نیز بدانند، ازدواج یک وظیفه شرعی و دینی است و اگر کسی در این خصوص کوتاهی کند در برابر پروردگار پاسخگو خواهد بود.

دشمن قصد دارد دختران را به سوی بی‌حجابی سوق دهد

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به ۲۱ تیرماه، سالروز حادثه مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: ملت ایران برای دفاع از حجاب و عفت زنان مسلمان خود سختی‌ها و رنج‌های فراوانی تحمل کردند، علمای بزرگی در این راه به شهادت رسیدند و یا تبعید شدند، بدانیم، که حجاب زنان و چادر میراث گران بهای این بزرگان است، حجاب آن قدر اهمیت دارد، که غربی‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند، که حجاب را از زنان ما بگیرند، چرا که حجاب را مانع نفوذ و رسیدن به منافع خود می‌دانند.

محمودی اضافه کرد: دشمن امروز با ابزارهای ضد فرهنگی خود قصد دارد، غیرت‌ها را کمرنگ و الگوی غربی را به جامعه تزریق کند و در این اوضاع وانفسای اقتصادی دختران را به سوی بی‌حجابی سوق دهند.

خطیب امروز جمعه ورامین به کوتاهی‌های متعدد گذشته در زمینه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: امروز مصوبه عفاف و حجاب به واسطه بسیاری از کوتاهی‌های سازمان‌ها و نهادهای مسئول خاک می‌خورد، امیدواریم، با بر سر کار آمدن دولت جدید و برنامه‌ریزی های مناسب و انجام وظایف قانونی در این زمینه شاهد جبران کاستی‌های گذشته باشیم.

مدیران جهادی در ورامین به کار گرفته شوند

وی با بیان اینکه می‌بایست، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق جدی گرفته شود، افزود: در خصوص نظام مدیریتی در شهرستان در دولت آینده نکاتی دارم، که در جای مناسب عرض خواهد شد، اما امروز تنها به این نکته اشاره می‌کنم، که اگر ما در برخی بخش‌ها مدیران دلسوز، جهادی و کارآمد داشتیم، اکنون وضعیت ورامین بهتر از وضع موجود بود.

وی افزود: امید است، دولت آینده مدیران توانمند، مؤمن متعهد و جهادی به کار گیرد، تا زمینه ساز خدمت بیشتر به مردم باشند، لازمه این امر آن است، که همه به جای نگاه‌های حزبی و گروهی و جناحی به شایسته سالاری به معنای واقعی کلمه عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار