معاون توسعه مدیریت منابع استاندار سمنان گفت: تفاهم نامه چهارجانبه بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت پیشگامان فرا رسانه سروش، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان و استانداری سمنان با هدف توسعه شبکه تولید و صادرات محتوای دیجیتال در این استان مبادله شد.
کد خبر: ۹۷۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 05 July 2021

استانداری سمنان برای صادرات محتوای دیجیتال تفاهم‌نامه امضا کرد

 

به گزارش تابناک سمنان فاطمه منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: امضای این تفاهم نامه کمک کننده در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای توسعه فرهنگ اسلامی ایرانی و کمک کننده به تحقق شبکه ملی اطلاعات در کشور است.
معاون توسعه مدیریت منابع استاندار سمنان تصریح کرد: طبق تفاهم نامه امضا شده پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات متعهد شده است تا فضای تجهیز شده اداری برای استقرار هسته ها و برگزاری دوره های کارورزی و بوت کمپ‌ها را تامین کند.
وی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه همکاری، تامین اعتبار حمایتی برای برگزاری دوره آموزش های مهارتی، تامین اعتبار حمایتی برای رشد هسته های پذیرفته شده در دوره‌های شتابدهی، تضمین ۱۰۰ درصد سرمایه گذاری برای تاسیس آزمایشگاه مورد نیاز تا سقف ۵۰ میلیارد ریال و تجهیز فضای آموزشی شامل کلاس آموزش حضوری و مجازی را پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات متعهد شده است.
وی بیان کرد: ارائه مجوز شتابدهی حداکثر ظرف ۶ ماه از زمان مبادله تفاهم‌نامه، تجهیز آزمایشگاه‌های لازم برای فعالیت شتاب دهنده ها مشروط به تامین اعتبار لازم در قالب تسهیلات، برگزاری حداقل ۶ دوره مهارتی با هدف شکل‌دهی هسته‌ها و جذب و رشد یک هسته به ازای هر ۱۵ متر مربع فضای شتابدهی که در اختیار شرکت قرار می‌گیرد از جمله تعهدات شرکت پیشگامان فرارسانه سروش در امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه است.
منصوری خاطرنشان کرد: استانداری سمنان بر اساس امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه، برنامه ریزی و تمهید توسعه بازار های تضمین شده در حوزه‌های مربوط به آی تی حداقل به میزان ۶۰ میلیون ریال در سال متعهد شده است.
معاون توسعه مدیریت منابع استاندار سمنان گفت: کمک در زمینه گرفتن تسهیلات شرکت از صندوق شکوفایی و سایر نهادهای مالی و تمهید ارائه فضای آموزش مناسب و صدور گواهینامه های لازم برای دوره های آموزشی از سوی سازمان فنی حرفه‌ای استان از دیگر تعهدات استانداری در امضای تفاهم نامه سه جانبه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار