نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:
دولت جدید باید با تقویت تولید و حمایت از صادرات و حفظ ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم را افزایش دهد.
کد خبر: ۹۷۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 04 July 2021

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گردهمایی ائمه جمعه مراکز شهرستان‌های استان اصفهان با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی، بدون داشتن تولید و صادرات خوب، دولت‌ها مجبور به چاپ پول می‌شوند که این کار، ارزش پولی ملی را کاهش می‌دهد، گفت: دولت جدید با تقویت تولید و حمایت از صادرات، می‌تواند ارزش پول ملی را حفظ و تقویت کند و قدرت خرید مردم را افزایش دهد.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی با قدردانی از عملکرد ائمه جمعه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات افزود: ائمه جمعه در ایام انتخابات با تبیین منویات مقام معظم رهبری، پاسخ به شبهات و سؤالات مردم و با آگاهی بخشی به عموم مردم، عملکرد خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، زمینه یأس دشمنان داخلی و خارجی را فراهم کرد گفت: دشمنان خارجی از طریق رسانه‌هایشان به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند، در داخل هم برخی نادانسته همین اقدام را داشتند، اما به لطف خدای متعال و با راهنمایی‌های مقام ولایت، تلاش‌های دشمنان این مرز و بوم بر باد رفت.
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: در طول تاریخ ایران اسلامی هیچ‌گاه، فرصتی این چنینی، برای کسانی که نظام جمهوری اسلامی را همراه با ولایت پذیرفته‌اند فراهم نشده بود که بتوانند به مردم خدمت کنند.
وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهوری داریم که تابع محض رهبر انقلاب است، آن هم رهبری که بر اساس اسلام رفتار می‌کند و می‌گوید نباید زیر بار سلطه کفار باشیم گفت: مردم ایران ثابت کردند امروز فقط نمی‌خواهند زندگی کنند، بلکه قصد دارند زیر پرچم کسی باشند که زیر بار کفار نمی‌رود.
آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: استفاده از شیوه‌های جدید کشاورزی‌ها و افزایش بهره‌وری در بخش آب و خاک، احیاء ساخت‌وساز‌ها و رونق در بخش مسکن، تقویت تولید ملی و حمایت از صادرات تولیدکنندگان داخلی برای رقابت در بازار‌های خارجی و مدیریت صحیح آب در سراسر کشور از جمله مواردی است که دولت جدید باید به آن توجه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار