مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کارآفرینان استان تا دهم مرداد برای ثبت‌نام و شرکت در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح استانی و ملی فرصت دارند.
کد خبر: ۹۷۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 04 July 2021

دهم مرداد آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره کارآفرینان برتر سمنان است

 

به گزارش تابناک سمنان اسماعیل غنیان  اظهار داشت: کارآفرینان نمونه در جشنواره کارآفرینان برتر با استفاده از شاخص های به روز و کاملا علمی و تخصصی انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: نوآوری در کار، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین میزان صادرات، از جمله معیارهای انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و با همکاری متخصصان حوزه های مختلف در سراسر کشور برای امور مربوط به داوری انتخاب می‌شوند.
 وی تصریح کرد: کسب و کارها حدود یک سال و نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر شیوع ویروس کرونا بودند و بدون شک در این شرایط کسب و کارها با تکیه بر کارآفرینی، نوآوری و چابکی به فعالیت خود ادامه دادند و در حقیقت جشنواره کارآفرینان برتر فرصتی برای تقدیر از این کارآفرینان و الگوسازی از آنها به عنوان مدافعان عرصه کسب و کار و تولید، در بین شهروندان به ویژه جوانان و دانش آموختگان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها، خاطرنشان کرد: بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده و امید است با شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه بتوان گامی مؤثر در مسیر توسعه کشور برداشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار